Merituulia ja hotellielämyksiä

 
 
MERITUULIA JA HOTELLIELÄMYKSIÄ
 
 
Tintti merituulissa
 
 
Loman viimeisiä päiviä viedään ja tuli juuri palattua merituulista. Maakrapu on ihan pökkerössä raikkaasta ilmasta ja tukka suolasta tahmeana. Jotenkin sinne länsirannikon tuntumiin on vaan aina lomilla päästävä.
 
Tässä vuoden aikana on karttunut myös tavanomaista enemmän hotelliyöpymisiä. En tiedä mitä kokemuksia muilla on, mutta itselleni on aina jäänyt hyvä maku asiakaspalvelusta. Ainoa miinusmerkki reissuilla on ollut hotellien puutteellinen siisteys. Sekin on lopulta kääntynyt plussaksi nimenomaan tuon asiakaspalvelun vuoksi.... palaute on poikkeuksetta otettu hyvin vastaan ja se on aiheuttanut aina välittömiä toimenpiteitä - juuri viimeksi törkeän sotkuiseksi jäänyt huone vaihtui ystävällisen virkailijan toimesta jopa sviittiin. Osa hotelleista on ulkoistanut siivouksensa ja tuntuu, ettei valvonta täysin pelaa ja ehkä siivoukseen on varattu myös liian vähän aikaa. Mikäli hotelli ei saa palautetta, he eivät välttämättä ollenkaan tiedä minkälaiselle firmalle itse maksavat tuosta siivouksesta.
On siis tärkeää antaa palautetta, mutta ei pelkästään negatiivista vaan myös positiivista. Kun fiilikset ovat molemmin puolin hyvät, tulee palattua aina samoihin lomanviettopaikkoihin ja tullaan tutuiksi - puolin ja toisin.
 


Kommentit

  1. Samat huomiot hotellien suhteen ja länsirannikolle vetää meikämumsiliakin;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Palaute ja mielipide, onko niillä eroa?

Punamullo ja merikrotti

Hyvä johtaminen?