Kysymysmerkki.fi

Asioiden hoito ei ole aina ihan mutkatonta. Kun esimerkiksi nettiyhteyteen tulee vika, mihin otat yhteyttä ja millä? Ongelma ei aina hoidu menemällä paikan päälle palveluntarjoajan asiakaspisteeseen. Otetaanpa asioiden hoitumattomuudesta vielä toinen kokemus. Soitin taannoin erään viraston kalliiseen palvelunumeroon ja sitkeällä jonotuksella pääsin läpi. Asiantuntija toisessa päässä ei tiennyt juuri minun kysymistäni asioista mitään - ei ainoastakaan. Jokaisen kysymykseni kohdalla hän totesi, että olisi pitänyt soittaa johonkin toiseen palvelunumeroon. Lopulta minulla oli kolme eri palvelunumeroa kolmelle eri kysymykselle. Laskin niiden olevan liian kalliita kysymyksiä - varsinkin kun olin jo ne kertaalleen esittänyt ja minuuttitaksa nakutti asiantuntijan pähkiessä kenelle minun oikeastaan pitäisikään soittaa. "Voithan katsoa vielä netistä", oli yksi vaihtoehto. Kyllä, olin katsonut netistä ja löytänyt kyseisen palvelunumeron sieltä. Entäpä jos en omistaisi konetta ja nettiä? No, olisin tietysti säästänyt joitain euroja kun en olisi voinut soittaa siihen turhaan palvelunumeroon, mitä en olisi ikinä mistään löytänyt. Netistä ei ollut mitään apua asian hoidossa. Seuraavaksi marssin paikan päälle ja haluan nähdä kauanko menee kun kierrän keräämässä vastaukset eri luukuilta. Epäilen kyllä, ettei siellä edes ole luukkuja... on vain jonotusnumeroita ja palvelupäällikkö, joka kehottaa hoitamaan asian netissä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Palaute ja mielipide, onko niillä eroa?

Punamullo ja merikrotti

Kun uni ei tule