Räjähtävää nopeutta

Räjähtävää nopeutta - sitä tunsin heti aamusta, kun olin ajaa ketun yli. Pimeän asfaltin kaksi nopeaa sankaria... kettu ja minä. Minä ehdin jarruttaa viime tingassa ja tehdä väistöliikkeen. Kettu puolestaan livahti niin salamana tien yli, etteivät peräpää ja häntä meinanneet pysyä matkassa. Me molemmat säikähdimme varmasti yhtä paljon. Pyörtyikö kettu tien ylitettyään - en tiedä, mutta minun sydämeni oli pyörähtää ympäri. Yleensä olen aamuisin melko verkkainen, mutta päivän mittaan nopeus sitten kasvaa sillä seurauksella, että olen aivan liian nopea jopa itselleni. Kun reaktionopeus näyttää tänä aamuna tältä, niin tiedossa voi olla hyvinkin rivakka päivä... tai sitten kaikki tapahtuukin tänään nurin päin ja hidastun kohti iltapäivää.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Palaute ja mielipide, onko niillä eroa?

Punamullo ja merikrotti

Hyvä johtaminen?